tisdag 10 oktober 2017

Nya gymmet

I dag invigde jag mitt nya gymkort. Gymmet känns verkligen nytt. Eller, alltså, inte lokalen, det är en typisk standard-kommunal-gym-lokal. Inte dålig på något vis, men inte hipp och flashig heller.

Maskinerna, däremot, är alldeles nya och fina. Det var ett rent nöje att kliva upp och köra ett par km som uppvärmning på löpbandet.

Sedan testade jag några benmaskiner och ett par gädd-hängs-maskiner innan jag körde att par kilometer på löpbandet igen.

Lite extra skoj var det att jag hittade en rumpa-ben-maskin jag aldrig sett förr. Jag får väl se om det känns nåt extra i morgon.

Oavsett vilket känns det grymt skönt att ha fått till ett pass igen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gott nytt år då :-)

Gårdagens Sylvesterlopp gick betydligt bättre än jag vågat hoppas på, med tanke på en rätt kass träningshöst som sedan toppades av en förkyl...