fredag 6 oktober 2017

Det här går ju så där...

Alltså, jag skulle behöva nån som lyfter upp mig från soffan och lotsar ut mig i spåret.

Efter några dagar, så där halvkrasslig av nån jäkla förkylning, har jag tappat såväl lust som ork att ens tänka att jag ska byta om och bege mig ut.

Jag hade ju tänkt svettas varje dag denna vecka men har inte kommit ut en enda gång. Svid i halsen, snor i näsan och lite feber i pannan har liksom gjort att det inte riktigt varit läge. Nu känner jag inte av halsen men är fortfarande lite snuvig. Inte på värsta viset så i helgen måste det bli en runda - eller två - så att jag kommer i gång igen.

Helst skulle jag vilja ha ett annat motionsspår än det här utanför, men man kan inte få allt.... sägs det...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gott nytt år då :-)

Gårdagens Sylvesterlopp gick betydligt bättre än jag vågat hoppas på, med tanke på en rätt kass träningshöst som sedan toppades av en förkyl...