fredag 29 september 2017

Inget fredagsfys

Gårdagens jogg känns i höften i dag. Inte mycket, men det känns. Jag skulle antagligen kunna ta en runda, men jag valde att vara klok och avstå.

Istället åkte jag hem efter jobbet och firade fredags med en liten tupplur och sen mest bara soffhäng. Trots allt är det ju soffpotatisens dag i dag.

I morgon blir det en tur söderut till barn och barnbarn, så då blir det heller ingen jogging. Däremot hoppas jag på en runda på söndag, så att det inte går alltför långt mellan rundorna. Tröskeln hinner liksom växa sig så hög om jag inte nöter ner den regelbundet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gott nytt år då :-)

Gårdagens Sylvesterlopp gick betydligt bättre än jag vågat hoppas på, med tanke på en rätt kass träningshöst som sedan toppades av en förkyl...