onsdag 26 juli 2017

En jävla massa steg

Eftersom jag fortfarande hänger med i utmaningen Spring tills du stupar så försöker jag gå så mycket som möjligt om dagarna. Den senaste veckan har det blivit mycket promenad men också lite jogging. Gå fixar jag, nästan hur långt som helst, men jogga.... Jag fattar inte varför jag inte får bättre kondition. Jag tycker jag joggar så pass mycket att jag fasen borde fixa milen utan problem. Det gör jag inte, och det stör mig.

Antingen accepterar jag att jag aldrig blir nån långdistanslöpare, och så nöjer jag mig med det - eller så grottar jag ner mig i orsak och byter metod.

Fram till UV45 gör jag inga förändringar, mer än försöker styra upp mina matvanor, sen har jag hela hösten/vintern/våren på mig att lösa gåtan och vara i toppform inför Varvet 2018.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gott nytt år då :-)

Gårdagens Sylvesterlopp gick betydligt bättre än jag vågat hoppas på, med tanke på en rätt kass träningshöst som sedan toppades av en förkyl...