torsdag 1 juni 2017

Vad blir nästa utmaning?

I augusti ska jag ju springa (delta i) UV45. Det ser jag absolut fram emot, på alla sätt (även med viss skräckblandad förtjusning).

Nu sitter jag här och grunnar lite på nästa utmaning, och då börjar jag fundera på lopp man liksom SKA ha genomfört om man är en löpare.

GöteborgsVarvet är väl ett sånt lopp, liksom Tjejmilen.

Men sen då.... Lidingöloppet - är det ens rimligt för en Snigel-tant? Midnattsloppet - är det bara för snabbisar? Eller funkar det för oss som snarare tar 70 min på oss än 45, liksom? Women´s health half marathon? 

Åh, så många lopp...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gott nytt år då :-)

Gårdagens Sylvesterlopp gick betydligt bättre än jag vågat hoppas på, med tanke på en rätt kass träningshöst som sedan toppades av en förkyl...